„WYJĄTKOWE SPOTKANIE I PODZIWIANIE NAJWIĘKSZEJ INWESTYCJI W SOŁONCE – ZA NAMI” 

Dziękujemy Ewelinie i Damianowi Rogalskim za współpracę przy zorganizowaniu spotkania edukacyjnego w Solankowym Zaciszu. W trakcie spotkania Uczestnicy mieli okazje zapoznać się z okazałym, nowoczesnym i pięknym obiektem, który powstał w naszym regionie dzięki zaangażowaniu, staraniom i pracy Damiana i Eweliny- czyli STAREJ WARZELNI.
 
Inwestycja jest finansowana częściowo ze środków unijnych. Wartość projektu to 11 114 280,00 zł, dofinansowanie z UE wynosi 
6 201 552,70 zł.
 
Dzięki projektowi małżeństwo Ewelina i Damian Rogalscy stworzyli produktu sieciowy, który funkcjonując pod nazwą (czyli marką) STARA WARZELNIA.
 
Stara Warzelnia bazuje na tradycjach sięgających średniowiecza i warzenia soli z solanki pozyskiwanej z nieodległej żupy solnej.
 
Oferta w ramach STAREJ WARZELNI odnosić się będzie do następujących atrakcji 
A) Usługi muzealne i edukacyjne związane z warzeniem soli oraz figurami solnymi i fabułami z nimi związanymi.
B) Rekonstrukcja średniowiecznej warzelni soli.
C) Muzeum figur wykonanych z masy solnej wraz z ekspozycją inspirowaną anegdotami z życia królów Polski.
D) Warsztaty warzenia soli oraz warsztaty wykonywania figurek z masy solnej 
E) Usługi SPA bazujące na właściwościach wody solankowej z żupy solnej w Sołonce: -grota solna z kaskadą solankową 
-kąpiele solankowe i borowinowo-solankowe 
-masaże i zabiegi fizykoterapii, 
-zabiegi kosmetyczne bazujące na wykorzystaniu solanki 
oraz …. Tematycznych usługach rozrywkowych inspirowanych warzeniem soli oraz epoką średniowiecza
 
STARA WARZELNIA jest innowacją w skali Europy-nie istnieje w Europie produkt turystyczny z taką ofertą usługową i odnoszący się do historycznych aspektów związanych z warzeniem soli w średniowieczu. 
 
Sprzedaż usług odbywać się będzie wyłącznie za pomocą pakietów łączących różne atrakcje, w skład których wchodzić będą usługi oferowane zarówno przez firmę ERINWEST DAMIAN ROGALSKI, jak i partnerów projektu (aktywnie uczestniczących w planowaniu i wdrażaniu danej usługi). 
 
Rozwój branży turystycznej jest ściśle powiązany z atrakcyjnością walorów krajoznawczych danego regionu. 
Dzięki nawiązaniu usług do historii i tradycji regionu, produkt sieciowy będzie miał bezpośredni wpływ nie tylko na zwiększenie atrakcyjności turystycznego regionu Podkarpacia, ale ze względu na unikatowość wprowadzanych atrakcji przyczyni się również do rozwoju całej branży turystycznej w Polsce.
 
Cieszymy się, że Państwo Damian i Ewelina Rogalscy podzielili się swoim doświadczeniem w realizowaniu tak nowoczesnego projektu (choć nawiązującego do tradycji). 
 
Mamy nadzieję na kolejne spotkania rozwijające nasza społeczność w takim gronie.
Dziękujemy !